Adventure education Finland - Reisverslagen van Niels Rustenhoven - WaarBenJij.nu Adventure education Finland - Reisverslagen van Niels Rustenhoven - WaarBenJij.nu
Adventure education Finland

3 maanden minor adventure education volgen in Finland.

Recente Reisverslagen:

08 Oktober 2016

B-day blog

18 September 2016

Pallas hike Lapland

10 September 2016

Eerste week zit erop
Niels

Voor mijn opleiding zal ik eerst 4 maanden doorbrengen in Santorini, Griekenland en vervolgens nog eens 4 maanden in Finland. In Griekenland ga ik aan de slag bij een outdoor adventure bedrijf voor mijn stage om zo veel mogelijk te leren over de mogelijkheden in de outdoor. In Finland gaat het om een outdoor adventure minor om mijn kennis nog verder te verrijken. Vind je het interessant om op de hoogte gehouden te worden van mijn 8 maanden durende avonturen, stuur dan even een berichtje en dan voeg ik je toe aan de mailing lijst. "Only those who will risk going too far can possibly find out how far one can go."

Actief sinds 02 April 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 109554

Voorgaande reizen:

03 September 2016 - 05 December 2016

Adventure education Finland

14 April 2016 - 22 Augustus 2016

Stage Santorini Griekenland

Landen bezocht: