Het komt eraan! - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Niels Rustenhoven - WaarBenJij.nu Het komt eraan! - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Niels Rustenhoven - WaarBenJij.nu

Het komt eraan!

Door: Niels

Blijf op de hoogte en volg Niels

02 April 2016 | Nederland, Arnhem

Het is nog een beetje een gek idee, dat ik over precies 12 dagen vanaf nu in een vliegtuig zit en pas 4 maanden later weer in Nederland zal zijn.Voor mijn gevoel duurt het nog maanden voordat ik weg ga, maar je zult zien dat die 12 dagen zo voorbij vliegen. Maar ik merk wel dat het dichterbij komt en dat ik ook steeds meer zin begin te krijgen om aan mijn reis te beginnen.

De afgelopen tijd ben ik eigenlijk expres helemaal niet bezig geweest met mijn reis en heb ik me gefocust op andere zaken. Ik wou namelijk niet al maanden van te voren te veel zin en spanning opbouwen voor iets wat nog "ver weg" is. De afgelopen maanden ben ik dus ook helemaal niet meer bezig geweest met het lezen en leren over de Griekse cultuur, taal of geschiedenis. Ik was bang dat ik hierdoor te veel zin zou opbouwen voor mijn reis. Maar nu het bijna zo ver is, kan ik het toch niet meer tegen houden, de zin is er nou eenmaal. En dus kan ik ook weer beginnen met het lezen en leren over Griekenland, heerlijk!

Ik kan nu bijna niet meer wachten op daar te genieten van het prachtige landschap(heb al wat foto's bekeken), de cultuur, het eten, het weer en natuurlijk om een hele toffe stage periode te hebben waarin ik veel kan leren. Maar het is niet alleen maar vreugde en blijdschap. Zo zie ik bijvoorbeeld nu al op tegen het moment dat ik de mensen en zaken van thuis ga missen, want ik weet al dat dat moment gaat komen. Maar gelukkig weet ik dat het totaal geen zin heeft om me daar nu al zorgen over te maken, dus ik laat dat moment op me af komen zodra het er is en contact zal ik altijd nog blijven houden iedereen.

Maar tot die tijd nog afspreken met mensen die ik nog wil zien voordat ik weg ga, nog een laatste keer leuke dingen doen met iedereen. Ook moeten er nog wat zaken geregeld worden(gelukkig niet heel veel) voor de minor in Finland die weer hierna komt. Dus de komende 12 dagen zal ik doorbrengen met mijn vrienden en familie, boeken en websites over Griekenland en een gezonde dosis zin en spanning. Ik kan bijna niet wachten!

  • 02 April 2016 - 21:58

    Anja Van Haeften:

    Hoi. Niels.
    Wat een mooi vooruitzicht wat je te wachten staat.
    Ik eens je heel veel succes en vergeet vooral niet te genieten.
    Ik ga je graag volgen.
    Groetjes Anja (v.d.hema)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Niels

Voor mijn opleiding zal ik eerst 4 maanden doorbrengen in Santorini, Griekenland en vervolgens nog eens 4 maanden in Finland. In Griekenland ga ik aan de slag bij een outdoor adventure bedrijf voor mijn stage om zo veel mogelijk te leren over de mogelijkheden in de outdoor. In Finland gaat het om een outdoor adventure minor om mijn kennis nog verder te verrijken. Vind je het interessant om op de hoogte gehouden te worden van mijn 8 maanden durende avonturen, stuur dan even een berichtje en dan voeg ik je toe aan de mailing lijst. "Only those who will risk going too far can possibly find out how far one can go."

Actief sinds 02 April 2016
Verslag gelezen: 285
Totaal aantal bezoekers 109526

Voorgaande reizen:

03 September 2016 - 05 December 2016

Adventure education Finland

14 April 2016 - 22 Augustus 2016

Stage Santorini Griekenland

Landen bezocht: